onsdag 18 november 2009

Tungt blev tyngre

Stod och lagade middag då svärfar ringde och berättade att svärmor blivit dålig...IGEN! Hon blev utskriven i måndags efter att ha legat inne i ca 1,5 vecka pga sin KOL och att hon blev jätte dålig efter att ha tagit influensa vaccinet.

Det var tänkt att Magnus skulle åka upp till lassa efter jag gått promenaden, men då hade hans pappa ringt och sa att hon nu ligger nedsövd på IVA och att han skulle komma förbi. Skit säger jag! Orkar inte med mer motgångar nu...

Ska ju upp på lassa i morrn för vi ska vara på KTC på eftermiddagen, så jag ska förbi hos henne då har jag tänkt. Eventuellt också äta lunch där med svärfar.

Snälla håll alla tummar ni bara kan där ute! Det får inte hända nått nu...inte före jul!

Fan också! Tror ni inte att som en jävla brev på posten så fick jag tok ont i rygg och huvud... Har petat i mig 2 citodon som snart kommer att göra sin verkan och jag hamnar i en skön och smärtfri dimma :p

När jag trodde det var som mörkast så blev det fan ännu svartare... Tur att vi i allafall har varandra jag och Magnus...

Nu ska jag ta mig en macka och glo på tv, håller på att hungra ihjäl då middagen smakade satan.

Tänka sig att en liten reklamsnutt på tv kan få mig att le från öra till öra ;) Kan nån gissa vad det var för reklam kanske? Liten ledtråd...Rave on

Kram!

Jo jag kom på en sak till...ett litet ljus i dagens elände... Fick GODKÄNT på läkemedelsräkningen efter att ha gjort kompletteringsuppgiften idag! Fy fan så härligt! Inga omtentor så långt ögat att nå ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna att hon snart är hemma igen.
Grattis till att det gick bra :)
Kramen

Kajsa sa...

Tänker på er och håller tummarna att hon blir bättre snart. Vad roligt att höra att det gick bra med kompletteringen :-)

bcsvensk i farten sa...

Trist när ens nära & kära blir dåliga,aldrig skoj,huga,huga..Hoppas hon kryar på sej snabbt & kvickt & får komma hem snarast =)
Föresten,de blev så jag fick ta vacinet,meeeen,tro de eller ej,fick knappt ont,men läkarna har sina fasta åsikter & det är att det finns så mycke annat skrot som tagit över,därav märkte jag inte det så att säga.
men eftersom immun försvaret är nersatt på prover så blir det två som de verkar då.

Nåja,i morgon börjar jag min nya resa mot vikt nedgång,det känns kanon ,läkarna är eniga,att innan jag hamnar i rullstol så måste jag vara lättare så jag orkar bära mej själv,efterosm dom inte vet hur lång tid det tar,så sattes de in hjälp insatser...*skööööönt*
Berättar mer en annan gång om det =)
kram Carro

bcsvensk i farten sa...

Opps..ser ju att det är med fel blogg jag har lösen hos dej..men,men,du vet ju vem de är ändå =)