fredag 27 november 2009

Då var det helg!

Helgen är här... Skönt med tanke på att jag då får 2 dagar "gratis" att vila upp mig på. 2 dagar som jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag vilar på... Börjar oroa mig för hur jag ska hinna allt som ska hinnas under vfu:n! Kommer jag överhuvudtaget att klara det? Just nu känns det inte så :(

Är fortfarande trött och har fortfarande lite ont, men i dag har i allafall matlusten börjat leta sig tillbaka vilket är skönt. Lite halv läskigt att man inte känt sig det minsta hungrig.

Magnus sålde bort Sierran i dag, så i eftermiddag kom han på att han ville tvärköra till Luleå för att köpa ett nytt lok till tågbanan. De hade nått specialpris i dag för att de hade invigning i sina nya lokaler... Så jag sov i bilen, Magnus handlade lok, jag köpte julgardiner på DollarStore, vi åt på Max och sen sov jag i bilen på vägen hem...och nu ligger jag i sängen och slösurfar och glor på tv... Helt jävla slut!

I morgon är det visst Kattens Dag, så då ska vi åka och kika på kattutställning på Granngården. Sen ska vi handla lite saker till vår egen lilla bebis som snart flyttar in ;) Längtar MASSOR! Hade mer än gärna haft honom redan nu, och särskilt då jag legat sjuk... Tänk så mysigt att ha en liten mjukis att mysa med... *längta*

Vad resten av helgen har att bjuda på har jag ingen aning om... Söndag är det ju skyltsöndag så då ska vi nog till stan en sväng och kika. Maja hoppas att de är där från 4H-gården med hästarna så hon får träffa SambaLiten och få sig en liten ridtur ;)
Sen kanske vi borde försöka hinna med ett besök hos svärmor som fortfarande ligger på lassa. Hon ringde förresten i går och berömde en av termin 2 eleverna ;) Jag förstår vad hon menar...det är en underbar människa! Ja, just du Maria!

Måste säga att det känns skönt att läsa och höra att det finns de som tror på en, att någon tror att jag kommer att lyckas...trots att jag själv inte känner så :p Tack till er som tror på mig, som tror att jag kommer att lyckas! Ni är guld värda!

Snart är den här kvällen slut och jag får sova...IGEN! Haha! Underbart att sova... Men det verkar inte min lilla trollunge tycka...hon ligger fortfarande och sjunger :p Kanske beror det på att hon också sov i bilen...haha!

Ha en trevlig helg!

Kram!

1 kommentar:

Maria k sa...

Jag är en av världens mest blödigaste människor och mina ögon tåras av berördhet och dina ord går rakt in i hjärtat. Vad fint av dig att skriva så. Jag tycker du är en fin människa också.

Du fick verkligen ett bakslag gällande VFU:n, men jag är säker på att du klarar det här. Om vi känner att det går tungt får vi hjälpa och stötta varandra.
Stora kramar till dig.