fredag 20 november 2009

Å hej och hå...

Det var typ som ett träningspass att åka och storhandla idag. Först in på Barnens Hus för att inhadla julklappar till barnen från mormor och morfar och några från oss, sen på Maxi för storhandling. Det tog väl si så där ca 2 timmar och då var jag helt jävla slut :p Men nu är det då gjort i allafall ;)

Känns skönt att vi i princip är klara med julklapparna, i allafall så vet vi vad som ska inhandlas. En ska ju dessutom byggas :p och den kommer nog att bli mest uppskattad skulle jag tro.

Det är fortfarande ingen förändring då det gäller Magnus mamma...och det är ju positivt i allafall...

Nu är det helg igen...säger igen för jag tycker tiden går så otroligt fort att jag nästan inte hinner med. Så jag gissar att de 4 veckor vi har framför oss med praktik kommer att springa fram. Sen är vi framme vid jul. Funderar hur jag ska hinna med alla måsten innan dess...jaja, det får tiden utvisa.

Det är fredagkväll och jag är toktrött...sitter här och funderar på att gå och lägga mig. Det är ju ändå inget bra på tv, som vanligt. Då sover jag hellre och är pigg och alert i morgon.

Tänk att en sån liten sak kan irritera en så himla mycket...jaja, bara försöka strunta i det...

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!

Kram!

Inga kommentarer: