onsdag 25 november 2009

Sovit

Det är vad jag har gjort typ hela dagen. Ändå så är jag jätte trött nu och håller på att somna. Inser nu att det var smart att stanna hemma :p

I morgon blir det att vila hela dagen, i väg på utvecklingssamtal med Jespers fröken och efter middagen tillbaka till skolan för familjefest med fritids. Kommer säkert att bli mysigt. Hoppas bara att smärtan släppt lite innan dess...

Hoppas att ni andra i allafall haft en trevlig dag! Nu ska jag se Grey´s Anatomy ;)

Kram!

4 kommentarer:

Sarah sa...

Har också varit hemma, så sänkt så sänkt... både humör och energi. Dock ingen njurbäckeninflammation, vad jag tror iallafall just nu... Krya på dig! KRAM!

Maria k sa...

Sådan otur! Praktiken vill man ju absolut inte missa. Krya på dig vännen!
Kram

Maria k sa...

SV: Tack så mycket Maria för dina ord i min blogg, de värmde massor och det betyder mycket vad personen bad dig att hälsa.

Jo, jag har tänkt på dig och jag tycker verkligen synd om dig som har missat så mycket. Det är tur att du är ambitiös och duktig och jag är säker på att du kommer att fixa det här ändå. Även om jag vet att det kanske inte tröstar så mycket att jag säger det. Hoppas du börjar känna dig bättre snart. Stor kram tillbaka!
/Maria

Anna Mustonen sa...

Jag var hos svärföräldrarna och dom råkade ha Greys på... jag har inte sett det på LÄÄÄNGE. Men gud! Måste jag börja om att se det nu? Lipar ju som en tvååring när jag ser det!

Krya på dig tjejjen, jag läser om hur jobbigt du har det. Inte rättvist. KRAM!