måndag 23 november 2009

1:a dagen

I dag har det varit första dagen på vfu:n. Mest en massa information... Först på skolan på förmiddagen och sen när vi väl var där. Även i morgon så kommer det att vara info, vi ska tydligen få lära oss nått om dokumentation :p Blir säkert spännande...

Jag är jätte trött i kväll...undra hur sjutton jag ska kunna få mig ur sängen före 6 i morgon :p Börjar 6,45...oj oj! Ingen sovmorgon här inte.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Hoppas att dessa 4 veckor ska gå fort...dels för att jag på ett sätt vill att praktiken ska vara över :p och för att då får vi hämta vår lilla kille ;) Längtar!

Jag lär nog inte ha så mycket att skriva de närmaste dagarna då mitt liv kommer att spenderas på lassa, avdelning kirurgen 2 ;) haha! Men jag lovar att ge ett livstecken nån gång...

Kram!

1 kommentar:

Johanna sa...

Oj det var inte många barn där inte!
Clara längtar också tillbaka till Kojan, hon klättrar på väggarna här hemma! =/

Lycka till på praktiken =)
och supersöt katt....