tisdag 24 november 2009

Tror jag blitt sjuk :p

Har i några dagar haft känningar av en eventuell uvi, men jag läste på sjukvårdsrådgivningen att det brukar gå över av sig själv...så jag har inte brytt mig så mycket. Men i natt började jag ha ont i ryggen på v sida och trodde att det var träningsvärk. Under dagen har jag haft ont, men smärtan har lindrats med citodon... Jag har även känt mig lite konstig, svimfärdig vid ett tillfälle :p och ingen matlust.

När jag skulle laga middagen så började jag frysa, på med kofta och tjocksockar men det hjälpte minsann inte... Satt sen i soffan under filt och huttrade :p När Magnus kom hem for jag för att hämta ut paket, och sen däckade jag i säng.

Min temp har gått från 37,6° till 40,3° och sen ner till 39,4° på ca 3 timmar... :p Hoppas den sjunker liiite till nu. Så jag misstänker att jag kanske fått njurbäckeninflammation eller i allafall uvi i de övre urinvägarna... Så i morrn är det jag som ringer vc och kräver en tid på morgonen så jag sen hinner i väg innan jag börjar kl 14,00 :p

Tycker verkligen att det är riktigt kul med praktik. I dag har jag fått ta venprover på 2 personer, och det gick BRA! Gissa om jag var glad då? Då var det bara resten man ska göra som jag måste testa också...men förhoppningsvis så kommer det också att gå bra ;)

Nu tror jag att jag ska ta och sova...är verkligen helt slut...

Ha det bra alla läsare.

Kram!

Inga kommentarer: