lördag 7 november 2009

Klassfest!

Fy fan så kul jag har haft ikväll! Kan inte minnas när jag skrattat så mycket som jag gjort...har ont i magen av allt skrattande :p Vissa kan verkligen konsten att underhålla...haha! Vi är verkligen en helt underbar klass där ALLA känner sig välkommen. Tycker det var kul att även den nya tjejen kom i kväll.

Vi har surrat, ätit jätte god mat, lek massor med lekar och skrattat, skrattat, skrattat... Tänk att viskleken kan vara så rolig :p Det hade jag glömt bort.

Undra när man kommer att få ha så där kul igen då... Det dröjer nog...

Hittade i dag små söta kissar på Blocket som jag mailade om. Tyvärr hade de båda hunnit bli tingade, men det gör inget...för det var ingen kille kvar och det är det vi ska ha.

Oj vad jag skrattat åt att Sarah och Maria tänkte rosa katt...haha. Det var ju inte det... Till er som vet vad det är... sccchhh... it's a secret!!! ;) hihi

Nu är jag jätte trött...så jag ska nog ta och sova nu. Det är ju en ny dag i morgon igen, och man vet aldrig vad som händer då :p Eller jo...det vet jag ju faktiskt ;)

Natti natti och KRAM!

1 kommentar:

Maria k sa...

Ja kul var det igår, lite ledsen i ögat dock att vi sa hejdå åt tre underbara klasskamrater.

Man vet ju aldrig med dig din rosa-freak, skulle inte bli förvånad om du skaffat dig en rosa katt ;-).
Kram