tisdag 17 november 2009

En veckas tystnad

Inte har jag då blivit rik fast jag har tigit. Möjligtvis att jag har blivit rik på tankar...alldeles för många har det blivit. Lite svårt bara att sortera de och veta vad jag ska göra av de.

Funderar bland annat på om det är mig det är nått fel på eller vad det är som gör att det blir som det blir...

Ni som känt mig ett tag, har jag förändrats? I så fall på vilket sätt? Vad är annorlunda? Är det till det bättre eller till det sämre?

Jaha, vad har hänt sen sist jag skrev nått vettigt då? Hmm...har ju minne som en guldfisk men ska försöka ändå.
Det har varit en del "pluggning", Wilma har varit febrig i en och en halv dag, motionerat och säkert nått annat också. I lördags var vi i allafall och grillade hos familjen Nordlöf, och det var som vanligt jätte trevligt.

Vet inte vad mer jag ska skriva...ska nog ta mig en kopp te och kolla på tv i stället.

Kanske återkommer jag i morgon...eller så dröjer det igen.

Kram!

1 kommentar:

Sarah sa...

Du har blivit tystare, tycker jag... Men det kanske är lättare att se/märka skillnad för någon som har känt dig längre än vad jag har.