måndag 9 november 2009

Fått resultatet

Idag kunde vi hämta ut tentorna som vi skrev förra måndagen... Snacka om att det var spännande att kolla resultatet. Mikrobiologin fick jag vg på ;) Då det gäller Läkemedelsräkningen gick det inte alls som jag trodde...man skulle ju ha alla rätt för att bli godkänd. Kan säga att alla rätt hade jag inte, men däremot så fick jag komplettering på 2 uppgifter. Den ena var fel för att den före blev fel... Känns skönt att bara behöva komplettera.

Så otroligt skönt att det där är över nu. Ingen mer tenta i år. Nästa blir först i januari...

Som ni kanske ser så har jag även börjat skriva i min andra blogg igen, har även lagt till den i listan här på sidan. Det har jag gjort för att jag ska känna mer press på att hålla mig borta från de där onyttiga sakerna... :p

Fick föresten såld vagnen jag haft ute på Blocket i dag. Härligt! 800:- extra och lite mindre saker i garaget. Kanske jag skulle ta från de pengarna till det där rosa ;) haha

Snart blir det sängen för mig, är så otroligt trött...och har ont i kväll. Ska bli skönt att sova... Har en fortsatt trevlig måndagkväll.

Kram!

1 kommentar:

Anna Mustonen sa...

Gudars vad bra det går för dig! Jag hejjar på härborta!