tisdag 3 november 2009

Effektiv!

Idag är jag LEDIG!!! Första gången på...typ evigheter. Inga måsten, inget att plugga...bara ledig...

Har varit duktig och städat i Wilmas rum, renbäddat, tvättat, fixat lunch till mina 2 prickiga barn, fixat dagens middag så den bara är att värma och nu har jag en sockerkaka i ugnen. På drygt en timme ska Maja hämtas hem från dagis... Då blir det huset fullt igen :p

Tyvärr så finns det ju nackdelar med att vara så här effektiv också... Börjar känna av en brännande smärta i ryggen :s Vilket inte är så vidare kul...men vad göra?

Det känns som om denna vecka kommer att gå fort...och då är det alltså snart helg igen ;) Undra vad man ska hitta på då... Vet i allafall att vi måste storhandla då, men i övrigt...inget. Jo men föresten, på fredagkväll har vi klassfest, höll nästan på att glömma det :p Skyller på mitt guldfiskminne...haha

Ha en fortsatt trevlig tisdag...så får vi se om jag har nått vettigt att skriva i kväll...

Kram!

1 kommentar:

Maria k sa...

Kanske också borde ha varit så effektiv. Istället har jag shoppat loss...och inte lite heller :-S. Du får ju inte glömma bort fredag och på söndag, då är det ju farsdag.
Ses imorgon!
Kram