onsdag 25 november 2009

Njurbäckeninflammtion

Jaha, då hade man varit till doktorn då som konstaterade att jag har fått njurbäckeninflammation. Pencilin i 10 dagar och vila 3-4 dagar... Hur ska det gå? Vill ju inte missa min praktik! Ringde dit och sa att jag är sjuk, men att jag tar igen det på de dagar jag är ledig så jag inte missar så mycket :p

Så nu är det vila då som gäller... Tur man har bärbar dator och tv i sovrummet ;) Det kommer att bli där jag spenderar den mesta av tiden de närmaste dagarna... *suck* Jaja, bara hoppas att det börjar bli bättre nu då. Han tyckte att om jag får mer ont i kväll och hög feber igen så måste jag åka till akuten på en gång...då måste jag nog få pencilin direkt i blodet :p Hoppsan! Är det sååå illa?

Nä nu blir det vila...

Kram!

Inga kommentarer: