söndag 22 november 2009

Kärlek vid första ögonkastet!

Hjärtat slog ett extra slag och jag blev alldeles varm då jag såg honom...så liten, så söt! Honom skulle jag ha! Tingat och klart, om 4 veckor flyttar han in ;)



Visst är han söt?! En riktig liten mjukis... Det enda som fattas nu är ett namn till den lilla killen. Jesper tycker att han ska heta Nisse...men jag vet inte. Någon som har ett förslag eller två?

Idag har vi haft trevligt middagsfrämmande. Familjen Nordlöf har varit här och ätit tacopaj och sen jordgubbspaj till efterrätt, barnen har lekt och haft riktigt roligt...i allafall så lät det då så :p haha Nu är jag proppmätt och jätte trött! Snart blir det sängen för mig...i morgon är det ju dags för praktik. Klockan 13,00...fast då är det bara typ introduktion eller nått sånt. Spännande!

Var förresten duktig här i eftermiddag, kastade i hop kanelbullar. Så nu finns bullar i frysen hos familjen Carlsson ;) Nån som är sugen? Bara att kika förbi så bjussar jag...

Nä...nu ska jag ta och plocka fram allt för i morgon och sen lägger jag mig nog... Gissar att jag kommer att fasta i mitt spel i telefonen ikväll igen ;) haha

Än en gång, tack i kväll familjen Nordlöf! Görs gärna om... ;)

Kram alla mina läsare!

3 kommentarer:

Myzan sa...

Inte f*n bjöd du på nybakta bulalr inte. *surar* vette fan om jag förlåter dig för det.

Trollmamma sa...

Klar du förlåter mig! Nu har ni ju ytterligare en anledning att komma och hälsa på igen ;) haha!

Anonym sa...

Så otroligt söt..... =)