lördag 7 november 2009

På nått konstigt sätt

så känner jag mig lite bakis i dag fast jag bara drack cola i går :p Hur sjutton går det till om jag får fråga? haha! Som vanligt då man är "ut på gallej" ;)

Jag är tok trött och har varit HELA dagen, har ont i varenda millimeter av kroppen. Så om en stund så blir det sängen för mig. Det är ju en dag i morgon också...hur nu det går till? Då ska vi äta fars-dags tårta eller det blir lite kombinerad, vi firar väl även att Magnus fyllt år och min bror som fyller år till veckan.

I dag kom mina föräldrar hit och ska vara här till på måndag eftermiddag. Tycker det känns bäst att Wilma får vara hemma en dag extra från dagis då hon haft väldigt många vattkoppor och en del i blöjregionen inte börjar torka förrän nu i helgen, så då ska de vara med henne den stund jag ska på skolan. Så trevligt så att ha de här...

Det hade snöat lite i natt och sen även en stund på dagen idag, så barnen har hunnit med att vara ute och busa lite i snön ;) De tycker det är skit kul med snö...men det tycker inte mamma :p

Tyvärr så hade jag inte så mycket mer intressant att skriva idag...som vanlig. Men ni får ha en fortsatt trevlig helg.

Kram!

Inga kommentarer: