måndag 30 november 2009

Funderar på att ge upp

Känns verkligen som om jag är tusen mil efter alla andra i min klass just nu :( Känns som om jag missade tok mycket på att vara sjuk... Känns som om jag inte kommer att fixa det här. Funderar fan på att ge upp... Att jag inte listat ut det redan från början, jag klarar inte det här. Fattar ju för fan inte ens hur jag ska lyckas utföra uppgiften vi har...

Nä jag ska nog fan skita i det här... Sprickvicka på dagis som barnskötare som ingen ändå vill ha, det är min framtid det! Känns det inte bättre innan slutet av veckan då är det så det kommer att bli...

Trött, ont i huvudet och allt det där på det...ja det gör en ju inte munter. Så i kväll blir det absolut ingenting, förutom att glo på tv och äta pepparkakor... Nån jävla tröst måste jag få.

3 kommentarer:

Maria k sa...

Maria, Jag förstår att det känns tungt och jobbigt. Är lite inne på samma sak. Men du får inte ge upp. Det här är tuffa 4 veckor, men vi kommer att klara det. Det går ju bra i skolan för dig i övrigt, låt inte dessa 4 veckor sabba det du har åstadkommit på snart 1 år. Vi är många som kan stötta varandra.
Kram

Kajsa sa...

Du kommer att klara det! Håll ut i några veckor till...Jag vet att det kan kännas tungt, men sen har man ju praktik för att lära sig, inte för att klara av allt direkt utan för att få prova allt "på riktigt". Nu vet jag ju iofs inte vad det är för uppgifter ni har men du kommer att fixa det :-)
Kram

Anonym sa...

Du fixar det syrran! Det vet jag!
Kram