söndag 8 februari 2009

Aj aj aj

Har så ont i min hals att jag håller på att bli tokig :S Måste kanske ta och ringa vc om jag har så här ont i morgon och beroende på hur natten blir...

Kan typ inte svälja och det är tjock som tusan i halsen. T o m att prata är jobbigt... :S Om jag får sätta en diagnos på mig själv så skulle jag nog säga halsfluss :p Nått jag inte haft på kanske 12 år... Känner att jag har tid att vara sjuk nu. Vi har "vårddag" på tisdag och i morrn har vi lyftteknik och ska fotas för våra id-kort. Så jag känner att jag MÅSTE dit... Får väl "offra" eftermiddagen om jag nu måste till doktorn...

Nu blir det en tekopp och sen tror jag faktiskt att det blir sängen. Orkar inte ens sitta vid datorn...DÅ är det illa med mig :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Go kväll!
Låter inte nice med din hals, hoppas det inte är nåt allvarligt.
Hur känns det att plugga då? Känns det rätt?

Clara har varit smått jobbig ihelgen när hon tillfrisknat, tror hon längtar till Kojan och alla kompisar.

Hon har pratat med Wilma i telefonen i helgen. =)

Krya på er!!!