torsdag 5 februari 2009

Viiiiitt överallt

Var man än kollar så är det vitt...vitt, vitt och åter vitt!!! Denna jävla snö som VRÄKER ner! Min planer i morse att gå till dagis gick inte, bara att vända om och stoppa ungarna i bilen. Sen att ta sig hem från skolan var inte det roligaste...man såg ju inte ett skit och massor med snö överallt!

Tror ni inte att de ringde från dagis i dag...Wilma hade feber :S Så Magnus fick fara hem från jobbet, men först förbi mig på skolan och byta bil med mig. Så med andra ord skulle jag ta mig hem med Sierran :p Men hemma är jag nu i allafall...

Det blir alltså fler VAB dagar denna månad för Magnus. Fan vad det svider i mitt samvete att det är han som måste vara hemma. Men är jag borta från skolan så lär jag ju missa massor och kanske sen inte klara tentan, så det känns som om det inte finns nått val :s :p Fan vad jag hatar det här!!! Men om de nu får vara hemma och inne över helgen så är de förhoppningsvis friska nog att klara dagis...

Så där ja...nu har jag fått klaga av mig lite! Det behövdes vill jag lova!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, du vännen! Jag är insnöad som bara den. Har jag tur så kommer plogen på lördag. Känns verkligen inte kul. Man tänker ju att någon av djuren kan bli sjuka och jag inte tar mig härifrån.....Snacka om katastrof!!!!
Har kommit till det läget där jag skiter i om jag själv får astmaanfall och dör, hoppas bara det går snabbt! :/
Jag skulle aldrig kunna leva med att någon av hundarna eller katterna dog p.g.a. att vi inte får plogat! Blir det ingen ordning på detta till nästa vinter flyttar jag, det har jag redan bestämt!!!!

Pussa trollisarna från mig och hälsa att vi ses om en dryg vecka. :)))

Kraaaaaaamen