torsdag 19 februari 2009

Keep om dreaming girl!

Maja satt i soffan och började prata om en söt liten docka. Sa att hon har ju dockor som hon kan leka med... Men nä mamma hade fattat fel. Hon ville ju ha en sån där söt liten docka...som Emma och Anja på dagis juh. Ja men, tyckte jag, du har ju Wilma...hon är väl bra. Då säger ungen: "Näää!!! Jag vill ha en till lillasyster...som jag orkar bära!"

HAAA! Keep on dreaming girl!!! Här blir det ingen mer lillasyster...eller lillebror för den delen!

I dag har jag varit ledig...eller ja...jag har varit på det där "mötet" och sen har jag varit duktig och läst. Är ledig i morrn också, och då har jag tänkt passa på att handla. Hela helgen ska jag ju "jobba". Ska på ett sätt bli skoj... Skönt att göra bort det första helgen om inte annat ;)

Nästa helg är det ju roligheter inplanerade ;) så då kunde jag ju inte vara där... Längtar massor Evelina, gör inte du också det? ;)

Alltså jag fattar inte HUR jag ska hinna "lära mig" allt som man ska kunna till tentan... Är ju hur mycket som helst som ska läsas och "nötas" in i denna träskalle :p Bara att kämpa på antar jag...

Tråkigt som attan har jag nu. Har slösufrat lite, men det händer ju inget nånstans...eller så är det jag som behöver vidga mina vyer på internet för att hitta nått nytt skoj ;) Kanske lika bra att göra en tidig kväll...i helgen blir den ju inga sovmornar alls... Börjar klockan 7,00 både lördag och söndag :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Clara fick träffa Wilma en snabbis idag på Kojan. Ett stort leende från de båda =)
Ha en bra jobbarhelg...