fredag 27 februari 2009

In the mood ;)

Nu kan jag meddela att jag är "in the mood" för i morgon kväll ;) Det behövdes en liten dos med "dundermedicin"...haha Så nu jävlar är jag igång :p Längtar som attan till i morrn nu!!! Fan så skoj det ska bli.

Snacka om att ha stora bekymmer... Har svårt att välja kläder för i morrn kväll, man är ute på gallej för sällan att det är svårt att hitta nått att ta på då man väl ska ut :p Dessutom är det "Sommarfest" så man ska helst ha sommarkläder :p Jaja...det ska nog gå ändå, för kolla igenom mina kläder och prova, prova, prova till jag kommit fram till vad jag ska ta.

Sitter nu och tittar på klipp på youtube samtidigt som jag skriver här...och jag drömmer mig bort...långt bort :p ;) Måste kolla genom filmsnuttarna jag har här i datorn också tror jag... Då kommer jag nog i mer partystämning :D

För övrigt är jag glad att denna vecka nu är över, och att det bara är en vecka kvar av min vfu. Det är jätte roligt, men jag längtar tillbaka till skolan... Men på torsdag är jag i allafall lovad att få gå med sjuksköterskan, bl a få vara med då de ska ha rond med läkaren...

Nä, nu ska jag gå och rota runt i garderoben lite tror jag...

Tjing!

2 kommentarer:

Myzan sa...

Peppad är jag med, shit vad skoj det sak bli!!!!! Här blir det på med bra partymusik redan i morgon på morgonen... :P

Kram så ses vi om bara ett par timmar.. ;)

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen,heter också Maria fast som andra namn.Ha så kul i kväll på sommarfesten.