tisdag 3 februari 2009

Lagad...

Nu är äntligen min dator tillbaka i hemmet :D Det gick ju riktigt fort att få den lagad. De har bytt ut hela överdelen med tangentbord och allt. Så nu ser den som ny ut igen ;)

Satt på skolan i dag och var duktig, och fick faktiskt en del gjort. Kämpade på med vår PBL uppgift och sen läste jag lite i en av våra kursböcker. Har en del kvar att läsa av det som vi ska ha läst till vi har "vårddag" nästa vecka. Ska se till att få lite läst i morrn fast jag har barnen hemma.

På torsdag blir det nog dagis för de igen...om nu inte nån av de andra blir sjuka igen. Maja är mycket piggare nu sen hon fick pencilin för sin örononflammation...

I dag fick vi mail om var vi skulle vara på vfu:n (praktiken) och jag hamnade här i Skelleftehamn, så det bli nära och bra ;) Längtar samtidigt som är lite nörvös och skraj... Det är ju verkligen helt nytt för mig. Men det kommer nog att gå bra ändå...

Sprang en sväng på stan i dag, men hittade inga skor som jag hade hoppats på :( Blä! Kommer nog inte att hitta några skor som jag gillar och kan ha...

Nu blir det snart sängen för min del. Fick mig i säng tidigt i går och det var sååå skönt att få sova länge ;)

Inga kommentarer: