lördag 21 februari 2009

Trött

Trött som tusan är jag...och upp med tuppen, eller kanske t o m FÖRE tuppen :p

Ögonen går i kors och sängen känns mer lockande än att behöva ge sig i väg den här tiden på morron... Känns typ orättvist att jag måste i väg och alla andra här hemma får fortsätta att sova. Kul sen att komma hem efter 21 i kväll och då i princip måste gå och lägga sig för att orka upp samma tid i morrn igen :S Tur jag i alla fall får vara hemma en kort stund mitt på dagen...

Ha en trevlig lördag alla som läser!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vännen!! Hoppas att du också har en trevlig lördag fastän du jobbar. Blir långa dagar för dig i helgen men det måste ändå vara kul att få vara med och se "verkligheten". :)) Själv sitter man i Björkis och ser INGENTING!!! Tur som fasen att jag har husdjuren, annars hade jag blitt tokig! ;) Hoppas att allt går bra för dig och glöm inte att pussa barnen från mig!!! :D

Många kramar från mig till dig