fredag 20 februari 2009

Fredag kväll...

och snart dax för sängen så jag orkar upp i morrn *gäsp*

Fick ett samtal i dag från huvudhandledaren som hört att det tydligen varit lite "struligt", och nu fick jag ett namn på den som är min handledare där...för det skulle ju vara en ssk som är det men även en usk. Sen skulle hon kolla upp så att den usk som är min handledare kommer att vara där resten av tiden jag är där och inte som nu...

Känns som om det blir svårt att uppnå målen med vfu:n om jag inte får göra det jag ska göra...

I kväll har jag föresten skickat i väg min första jobbansökan om sommarjobb för sommaren 2009 ;) Skellefteå kommun sökte personliga assistenter och det känns som om det skulle passa jätte bra. Men med min tur så kommer jag inte att få nått sommarjobb... :S

Efter middagen i dag gick jag och Evelina en promenad...och såååå skönt det var, men nu har jag ont i benen. Vågar inte tänka på hur det ska kännas i morrn :p Men jag ska förhoppningsvis överleva ;)

Nu blir det att slötitta lite på tv och surfa rutn lite och sen sängen...

Natti!

Inga kommentarer: