fredag 6 februari 2009

Var kommer all snö i från?

I går och i natt har snön fullkomligen vräkt ner. Fattar inte att det finns så mycket snö :S Det har säkert kommit 3-4 dm snö. Vi hade i morse efter de plogat en plogkant som var ca 1 meter hög och ca 30 meter lång...*suck* Denna skulle ju då tas bort också... Tur att Magnus var hemma för vab i dag så han hann ut och ta bort så jag tog mig ut med ena bilen då jag skulle till skolan. TACK!

Såg att det skulle snöa igen i morrn :s Vill INTE ha mer snö nu...det räcker och blir över nu! Vill ha vår...och sommar snart...

Trött är jag också...i dag igen :p Ska kanske se till att det blir en tidig kväll. Vet hur det brukar bli då jag säger så...

Nu är det bara en vecka till på skolan och sen 3 veckors vfu (praktik), och nu vet jag att det är på Skärgårdshemmet jag ska vara. Nära och bra med andra ord! Känns spännande...samtidigt som är jag lite nervös.

Blä...vet inte vad jag ska skriva...känner mig bara så tom...och trött...

Inga kommentarer: