måndag 23 februari 2009

Vilken tur!

Ja alltså vilken tur att vi bara har 3 barn... Sitter och tittar på Familjen Annorlunda på tv4, och de har MÅNGA barn. Ena familjen har 10 barn och handlar mat, blöjor och hygienartiklar för mellan 12 000-14 000:- i månaden :p Det är en hel del det... Så det är ganska skönt att vi bara har 3 st ;) Det räcker och blir över om jag säger så... :p

En annan sak som jag också tycker är tur är att jag kunde byta min klipptid från nästa måndag till torsdag den här veckan. Så nu kommer jag att vara nyklippt och snygg då vi ska ut på lördag ;)

I dag har jag varit på mittbedömningssamtal på skolan. Huvudhandledare lovade att prata med den ansvariga ssk:n igen så jag får göra det som "ska" göras, så jag har en chans att uppnå målen. Sen träffade jag Carina på skolan och åt lunch...den goda salladsbuffén blev det ;) I morrn ska vi träffas och göra klart grupparbetet så slipper vi tänka på det sen.

Jag börjar vara jävligt less på den här snön som envisas med att falla. Vill INTE ha mer snö nu! Nu tycker jag att den snön som ligger överallt ska börja smälta bort och att våren ska komma. Men tyvärr så lär det nog dröja ett tag till skulle jag tro.

Kanske man skulle vara lite duktig nu och stoppa näsan i nån bok och bli lite klokare...

Kram!

Inga kommentarer: