fredag 13 februari 2009

Snyggt!

Se så snyggt jag gjort i min blogg! Blev riktigt nöjd måste jag säga ;)

Då var det helg igen då. Denna vecka har gått väldigt fort måste jag säga, det har ju hänt en del... Det ska bli skönt att ta det lugnt i helgen, på måndag börjar jag vfu:n...spännande!

I helgen är det allmän Melodifestival hysteri i denna stad... :p Känner att det är inte nått jag orkar bry mig om. Sprang genom stan en sväng i dag för att lämna in årsräkningen som äntligen var klar, och det var folk överallt... Var och varannan hade en påse från systembolaget och folk sprang som galningar och letade kläder så de kan vara extra fina i morrn. En mamma jag observerade var näst intill hispig för att hon inte hittade strumpbyxor eller tights i rätt färg till sen dotter... HUR skulle kvällen bli utan rätt färg?

På söndag får vi förhoppningsvis besök en liten stund av några som barnen längtar efter...speciellt Jesper ;)

*stor gäsp* Trött som attan är jag...inte alls ovanligt :p Hoppas på sovmorgon i morrn, men det är säkert nån av de tre vildarna som behagar att vakna tidigt och tycka att det är dax att kliva upp...

Vad ska ni andra göra för skoj i helgen då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Supersnygg blogg!!! :D
Hoppas att det är fler än barnen som vill träffa dem! ;)) Kommer imorgon väldigt sent eftersom skottning, hundar och katter ska ses om innan vi åker.
Hinner inte ens åka och äta middag hos morbror fastän de bjudit oss.
:(
Saknar er massor och ser fram emot att träffas!!!! Ses på söndag. ;)

Kraaaaaaaaaaam