måndag 2 februari 2009

Livstecken

Jag måste väl ge ett livstecken ;)

Är så otroligt trött att det känns sjukt. Det händer massor på skolan, föreläsningar, uppgifter som göras och massor med böcker som ska läsas...

Sjuka barn har vi fortfarande. I dag var det Magnus tur att fara med Maja på vc. Denna gång fick hon diagnosen ÖRONINFLAMMATION! Det kunde jag konstatera utan att ens tittat i hennes öra eller vara läkare. Hon har klagat på ont i örat och så har hon mer och mer gått in i sig själv och blivit tyst. Precis som förra gången hon hade det. Hon blir helt förändrad då hon har ont...blir tyst och inåtvänd.

Men nu har hon i allafall fått pencilin och nu ska hon förhoppningsvis bli bra. Hoppas bara att de andra också håller sig friska nu... Vill inte "offra" mer självstudiedagar på att ta hand om sjuka barn. Känns som om jag kommer efter massor då jag inte hinner läsa det som borde läsas...

Har fortfarande inte riktigt smällt hur otroligt häftigt det var på "äventyret" i fredags... Har nu en tid inbokad 15/7. Det är långt bort, men jag har en tid ;) :D Längtar!!!

Åh...ögonen går i kors på mig! Kanske det är lika bra att gå och lägga sig. För att sätta sig med nån bok igen är lönlöst. Kommer inte att fatta ett skit och orden kommer bara att flyta ihop.

Föresten så fåt jag hämta min älskling i morrn!!! Den är färdig nu... JAAA så glad jag är. Har saknat den massor, fast det på ett sätt har varit bra att vara utan den. Jag har hunnit med att göra annat :P ;) hihi När jag liks hämtar den tänkte jag passa på att springa lite på stan. Skulle vilja hitta ett par skor...hoppas, hoppas!

3 kommentarer:

Felicia6 sa...

Vad är det för tid du har fått? :) Kan tänka mig att det är jobbigt då barnen är sjuka och man börjat på ny skola och måste sätta sig in i allting och så. Du kommer klara det galant :)

Myzan sa...

Härligt att ha en tid i allafall :D
Morsan vart sugen oxå :P ;)

Hoppas hon blir fri från sitt ajaj snart.
Kram på er nere på eran gata...!!
*pussa på*

Felicia6 sa...

Du är utmanad :P
http://felicia6.blogspot.com/2009/02/utmanad-av-helena.html