onsdag 25 februari 2009

Det är svart...

Varför får inte jag ha en åsikt och känslor? Om jag känner/tycker på ett visst sätt, har jag inte lika mycket rätt till det som någon annan? Hur många gånger jag än säger samma sak så är det jag som inte förstår och i slutändan jag som är den stora "skurken"... Fan jag orkar inte mer! Har känt som jag gör bra mycket längre än kan tros, men det har alltid vänts emot mig.

Nu till nått roligt! Bara 2 "arbetsdagar" kvar av denna vecka nu, sen är det LÖRDAG!!! Hoppas det kommer bli skoj...som jag längtar! Fast det är väl fel det också... :S

Nä...nu känns allt svart! Totalt jävla nattsvart, och jag är en stor jävla skit! Det är i allafall så vissa känner för mig...är helt övertygad om det. Jag är hård och elak! Vem fan vill va min vän???

2 kommentarer:

Millan sa...

jag tycker du är orättvis! det är ju alltid JAG som är skurken inte du!!!! Trist att det alltid måste vara såhär....

Myzan sa...

*sträcker upp handen* Du VET att jag vill vara din vän!!!

Snart lördag, peppad till tusan!! ;):P
Kram på dig.