lördag 14 februari 2009

Ja jag säger då det...

Har just sett veckans delfinal i Melodifestivalen som för övrigt sänds från vår underbara stad :p Men oj vad jag har stört mig på deltagarna i kväll...

Var ska vi börja...
Ja vi kan väl ta den här gruppen H.E.A.T. Back to the 80´s!!! Snacka om att de verkade ha Europe som förebilder...eller inte bara förebilder... De lekte ju för tusan kopior :p Sen var nog trummisen där påtänd eller nått. Eller så hade han helt enkelt inte alla getterna hemma :p

Kul att se Lilli och Susie igen! Mer 80-tals känsla där ;)

Amy Diamond hade då för en gång skull tränat in ny koreografi. Kul att se att hon kan dansa på mer än ett sätt...

Den som störde mig mest var Måns... :S Visst! Man står stadigt om man står bredbent...men nånstans går väl ändå gränsen! Undra om han verkligen har så där stora fötter som det såg ut? Eller hade han lånat Pippi Långstrumps skor i kväll?
Sen de halvnakna dansarna...var det för att alla pojkvänner till Måns fansen inte skulle känna sig glömda och bli svartsjuka då tjejerna dreglade?

Bäst i kväll var så klart Markolio! Han har vunnit mitt hjärta än en gång... Låten passar kanske inte in i melodifestivalsammanhang...men bra kul var den ändå.

Vad tycker ni då? Vilken var er favorit?

Har försökt mig på lite pluggande i dag, men det gick så där :p La mig i sängen med en bok efter lunch och det slutade med att boken låg i mitt ansikte och jag sov gott ;) Skulle ha haft en egen liten "pluggar hörna" med skrivbord och så, där jag kan ha alla mina böcker och sitta med datorn.

Nu ska jag glutta lite på tv och slösurfa innan det blir sängen för mig!

Inga kommentarer: