söndag 30 maj 2010

Doris

Det här är lilla Doris. Hon är en liten kattunge som kring midsommar kommer att flytta in hos oss. En väldigt söt liten tjej med otroligt mjuk päls... Vi har i dag varit och hälsat på henne och hennes 3 syskon i Yttervik.

Annars har dagen bestått i att tvätta, städa och röja...oj oj vad jag kastat saker. Varför samlar man på sig en himla massa som man aldrig ens använder? Så nu kastas det här hemma...

Dagen har som skrev tidigare varit en DÅLIG dag. Det har varit en massa tjafs med blivande 7 åring, som inte lyssnat på oss, inte gjort som vi  sagt och bråkat, bråkat, bråkat. Tyvärr är det inte bara med oss han har bråkat, utan även med de andra barnen på gatan. De har flera gånger kommit och sagt vad han gör och säger... :s Nu börjar det vara lite FÖR MYCKET sånt där...*suck*

Maja däremot har varit borta hela eftermiddagen, hon har varit hos sin bästa kompis från dagis. Wilma hon har svansat efter mig och "hjälpt" till med städandet...

Har kommit på några saker som jag vill ha, men hittar inte i "rätt" storlek. Vill ha lådor av nått slag att ha i hyllorna på toaletten och så vill jag ha 2 olika tvättkorgar...gärna lite roligare/finare för att kunna dela upp barnens och våra kläder ;)

Nä...sova! I morgon så måste jag nog läsa lite inför statistiktentan på tisdag. Men hur det går det är osett :p

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt! Fasiken att man e allergisk, annars hade jag oxå skaffat en eller två.
Kram