torsdag 6 maj 2010

Fullt upp

Ja i går alltså... :p Först heldag på skolan med föreläsning och sen grupparbete med MÅNGA skratt ;) Kan inte minnas då jag skrattade så som vi gjorde i går. Vi spårade ur totalt då vi satt där och spånade på en "forskningsfråga"... Efter skolan följde jag med M för att titta på ett nytt boende som han gillade och tackade ja till lägenheten.

När jag väl var hemma med alla ungarna så blev det att kasta i sig middag och sen for jag och Wilma vidare på kalas hos Tindra som fyllt 3 år. Clara var också där så småtjejerna hade jätte trevligt och lekte tillsammans.

Efter kalaset och nattning av barn så gick jag och Evelina på promenad. Riktigt trevligt var det att få surra av sig en massa :p

Idag har det inte varit lika fullt upp, och lika glad är jag för det då jag har vidrig huvudvärk och inte orkar med så mycket. Förhoppningsvis är den borta i morgon så jag kan läsa några vetenskapliga artiklar och i vår hemskt tråkiga bok.

Kram!

Inga kommentarer: