onsdag 26 maj 2010

Lite om kvällen igår

Vi hade verkligen super trevligt i går då vi var hemma hos Carina. Direkt efter skolan åt vi lunch på stan och shoppade lite innan vi åkte hem till henne. Där bjöds vi på en mycket god middag som bestod av grillat.

Sen fortsatte vi kvällen med att färga håret, göra chokladansiktsmask, noppa ögonbryn och för vissa vaxa ben :p Vi drack vin och åt ost och kex och skrattade så jag idag har ont i magen ;) :p Det var första gången som jag druckit vin och faktiskt tyckt att det var gott...tack vare att Carina köpt en "snällt" vin. Så det kommer nog att slinka ner någon annan gång :p

Idag har vi kämpat vidare med vår tänkta studie och är i det närmaste klar med den. I morgon ska vi träffas hemma hos Sofia i Öjebyn och göra klart med artikelgranskningen och sen är det HELG!

Loppis på lördag...så jag måste se till att hinna plocka fram allt som jag kan tänkas sälja där. Finns en HEL DEL som jag gärna blir av med ;)

Nä...sova ska jag göra nu, är jätte trött och har varit HELA dagen :p Kan det måntro bero på gårdagen?

Kram!

Inga kommentarer: