fredag 21 maj 2010

Helgen är här!

Fredag igen, och 2 dagar framför oss med ledighet...underbart! I dag har jag pluggat lite ute i solen fram till mina föräldrar kom, då for vi en sväng och gjorde bort några ärenden.

Det har varit lika underbart väder i dag som i går, och jag tror och hoppas på att det är samma lika i morgon ;) Då blir det att spendera lite tid ute i solen. Eventuellt en liten sväng in till stan med brudarna och mormor medan gubbarna i huset kör bort skräp. Det har blivit en del efter vi rev ut det gamla golvet och tagit bort staketet på baksidan av huset...

På eftermiddagen kommer även Magnus föräldrar hit och då ska vi grilla. Ja, för nu har jag investerat i en ny grill...man kan ju inte leva utan det då det är sommar :p ;)

Sen på söndag får vi nog middagsfrämmande ;) och det ska bli jätte skoj. Få äta nått gott och surra en massa... Livskvalitet med andra ord ;)

Hoppas att jag snart får mitt schema för hur jag ska jobba i sommar...så jag vet hur det kommer att se ut med pengar här i sommar och början av hösten :p Finns SÅÅÅ mycket som jag skulle vilja göra, men allt kräver pengar... Men nått av det SKA jag göra/köpa ;)

Tröttheten har mig i sitt grepp, likaså smärtan och obehaget i kroppen. Tur sommaren är på intågande, det gör det lite lättare faktiskt... Nu är det dax för mig att krypa ner under täcket i vår svala källare och sova gott hela natten (hoppas jag i allafall) så morgondagen orkas med ;)

Jo en en sak till...är en väldigt stolt mamma, Wilma har nu varit blöjfri en vecka och det har inte hänt mer än kanske 5 olyckor på den tiden. Hon är en stortjej nu ;)

Kram!

Inga kommentarer: