lördag 22 maj 2010

Shopping

Idag har jag ägnat mig lite åt shopping :p I morse åkte jag, tjejerna och mormor till varuhuset i Lövånger. Mest för att barnen skulle få nya "fuskfoppatofflor", men jag hittade även skor till mig också. Ett par jätte fina sandaler i sån här gladiatormodell eller vad det nu heter, billiga var de också. Nu när jag letat bild på internet så ser jag att de flesta tar minst 100:- mer än det pris jag betalade ;)
Sen var de inte bara snygga, de var otroligt sköna också. De kommer garanterat att bli favoriter i sommar ;)

När vi sen skulle åka och hämta Mattias så for vi en sväng till stan för att jag skulle handla en sak till pappa som han absolut skulle ha men ville inte själv åka in. Sprang även in på KappAhl för att kolla om de hade kvar sånna här knälånga jeanstights, och det hade de... Billigt och bra blev det med en sån här lapp med 25% rabatt och sen en bonuscheck från MedMera ;)

De här gillades också skarp, och kommer att användas i sommar ;)

Har dessutom vunnit en auktion på Tradera. Ett par skor som jag hittade i går kväll och blev störtförälskad i :p

Vad tror ni, visst kommer dessa att passa mig som handen i handsken? ;) Så otroligt coola rosa. Längtar till de ligger i min brevlåda...

Förutom shopping så har vi grillat och ätit gott. Nu är jag både proppmätt och trött som tusan. Funderar på att gå och lägga mig. Det är ju ingen idé att sitta här och gäspa då sägen står och väntar på att jag ska inta den ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram!

Inga kommentarer: