torsdag 20 maj 2010

Underbart väder!

Idag och även de senaste dagarna så har det varit ett helt fantastiskt väder! Oj så jag njutit ;) Idag har jag legat ute på altanen och försökt fatta det där med statistik...det gick inte så vidare bra, men solbrännan gick det bättre med ;) haha! Fortsätter solen skina så här så slipper jag vara blekfis hela sommaren :p

I går hade jag en helt fantastiskt trevlig dag med Carina. Åkte hem till henne efter barnen var lämnade. Vi jobbade på lite med grupparbetet, hon bjöd på en supergod grillad lax till lunch, vi njöt av solen och sen gick vi på en promenad där ute där hon bor. Det är väldigt många fina hus med helt underbar utsikt. Kan i allafall säga att det är ingen höjdare att ta en offroad promenad i ballerinaskor :p Hade gigantiska vattenblåsor på lilltårna då jag kom hem :s Men det var så trevligt att det inte gör nått ;)

På tisdagkväll ska vi vara där och "grupparbeta" och ha lite spakväll ;) Kommer bli skitkul! Har bestämt att då ska det ske en förändring ;) :p haha

Vi var lite oroliga här hemma i går kväll och idag. Tiger for ut i går morse och kom aldrig in i går kväll eller i morse... Han kom inte hem igen förrän vid sextiden i kväll. Vi hann tänka många hemska tankar. Inte kan vi leva utan Tigerson... Jesper hade t o m pratat med en fröken på skolan som har kattungar och frågat om vi kunde få köpa av henne om inte Tiger kom tillbaka :p Fast vi får se...kanske gör vi det ändå ;) Maria F ska ju ta en av tjejerna där...och jag bra sugen på liten kissetjej jag med. Vi får se vad som händer...

I morgon kommer mamma och pappa hit och ska vara här i helgen. Håll tummarna att vädret är bra så vi kan vara ute ;)

Nu blir det strax sängen för mig, är så trött att ögonen svider.

Kram!

Inga kommentarer: