söndag 16 maj 2010

På plats

Nu är äntligen golvet på plats. Både kök och hall har fått nytt golv, och det är såååå fint! Nästan bättre än jag hade hoppats att det skulle bli ;) Det är bara lister som är kvar, men de kommer så småningom att komma på plats.

Under veckan som kommer så ska vi tapetsera klart det lilla som är kvar i köket, sen är det bara lite små detaljer som fattas innan allt är helt klart. Så underbart! Börjar gilla vårt hus igen...förutom att det för tillfället är extremt stökigt ÖVERALLT. Men vad kan man vänta sig då vi är mitt i renovering... :p

Idag har jag inte varit på topp...har haft ont i rygg och huvud igen. Skönt att jag i allafall slapp det en dag :p Har försökt läsa lite i vår engelska kurslitteratur om statistik...men att göra det med huvudvärk och ett gäng ungar som var rätt högljuda runt om var inte lätt. Så jag la bort boken och satte mig och njöt i solen i stället ;) Upptäckte sen när jag tittade mig i spegeln att fräknarna har återvänt...det innebär alltså att våren nu verkligen är här ;) :D

I morgon är skola, fritids och dagis stängt för utvärdering. Så tjejerna ska vara med farmor och farfar och Jesper ska följa mig på skolan. Hoppas att det går bra och att han sköter sig :p Men han har hört att man kan köpa fika OCH godis på min skola så det är vad han ser fram emot mest tror jag ;)

Oj då! Nu ropar visst sängen på mig ;) Den tycker det är dax att gå och lägga sig i tid för en gångs skull, så det är väl bäst att lyda den då ;) :p

Kram!

1 kommentar:

Carina sa...

Längtar att få se renoveringarna live, kram sov gott, vi ses imorgon.