söndag 2 maj 2010

Söndagkväll

Snart dax att gå och sova...som jag längtar. Är sjukt trött idag, har ont i kroppen och en jobbig efterhängsen hosta som inte verkar vilja ge sig, och inte blev det bättre då jag gick en sväng :s Tokhostade i säkert 45 minuter efter det... Fy fan! Jag som så gärna vill/måste komma igång med motionerandet igen...bara att vänta.

Lite grann har vi hunnit i köket i dag, den svarta bänkskivan och diskho är på plats...dock inte fastskruvad än...kan behöva flytta på den lite då kaklet/glasmosaiken ska upp. Sen är det kvar att fixa de andra två små bänkytorna som ska få fin klinkermosaik. Men det blir då det andra är klart tror jag...

I morgon är det skola, och vi påbörjar terminens sista kurs. Ska bli trevligt! Då kommer vi ha 2 av de bästa lärarna, bland annat vår pbl-handledare.

Trots att det varit rätt fullt upp idag så har jag hunnit med att tänka en massa...sånt där onödigt. Vet inte varför det kommer, men ibland så gör det bara det. Känner mig misslyckad, liten och osynlig, värdelös och ensamast i världen...

Nä, sluta tycka synd om mig själv och fixa färdigt för morgondagen och sen sova...

Kram!

1 kommentar:

Sarah sa...

Jag såg dig idag och då var du som den fina Maria som jag lärt känna, du var inte ensam och framförallt inte värdelös!
KRAM!