söndag 9 maj 2010

Hjälp!

Ännu en vecka till ända... Var tar tiden vägen? I den här takten är jag ju pensionär på nolltid :p haha

I dag fyller svärfar 65 år och vi har varit där och ätit tårta och middag. De bjöd på pizza och det tyckte barnen var toppen ;) Sicken lyx för de små hela helgen... Men det är de värda kan jag tycka.

När vi kom hem överlät jag nattandet av barnen till Magnus och gick iväg på promenad med Evelina. Så skönt att att få både motion och frisk luft...och inte att förglömma, en trevlig surrstund ;)

På förmiddagen i dag åkte jag och tjejerna upp till Solbacken en sväng. Därifrån åkte vi med en ny familjemedlem :p Nä jag kunde inte låta bli... Det blev den en pandafärgad guldhamsterpojke som är HUR söt som helst ;)


Vi har bara ett litet problem, och det är inte Tiger... Nä, vi har inte kommit på nått namn till honom. Maja sa Brolle, men nä jag vet inte... Någon som har förslag på namn till denna lilla kille? De mottages gladeligen ;)

Nu måste vi också komma på vart hans bur ska stå... Vet inte jag klarar av att sova med honom i sovrummet. Han älskar nämligen sitt springhjul och det låter lite. Så kanske i vardagsrummet så han får vara där det händer saker och vänja sig vid en massa liv och rörelse. Ska bli kul att "jobba" med honom för att få honom handtam. Det märks att han inte är van att bli hanterad. Men så är det då man bor på djuraffär :p

I morgon bär det av till Jävre för grupparbete med brudarna ;) Förvånar mig inte om det blir lika mycket skratt som sist :p Det är lätt att det spårar ur har jag märkt.

Nu sängen så jag får mig upp i morgon.

Kram!

Inga kommentarer: