måndag 10 maj 2010

Igelkottens parningsritual

Idag träffades vi hemma hos Maria i Jävre för att vara duktiga med vårt grupparbete...men hur det gick är en annan sak :p Vi kom in på så många andra intressanta ämnen som vi var tvungna att diskutera, bland annat dagens rubrik... Igelkottens parningsritual. Många skratt bjöd det på i allafall, så våra magmuskler är ordentligt tränade och vi har förlängt våra liv ytterligare en aning ;)

Efter middagen i dag tog jag Jesper med mig för att fara och köpa nya skor även till honom. Den killen kan prata, det vill jag lova...ojojoj! Inte många minuter var han tyst, och nästan alla meningar avslutades med ett frågetecken. Snacka om att killen vill veta ALLT! Haha! Men frågar man inte får man inget veta...eller som en av våra lärare brukar säga: "Utan spaning, ingen aning!" ;)

Jag har hållit igång typ hela dagen så nu när jag satt mig ner känns det som om jag ska somna sittandes :p Så det är kanske lika bra att gå och lägga sig.

I morgon har jag en del samtal att ringa. Dels om M:s flytt och sen för att höra om/var/när jag ska jobba. Känner att det börjar vara dax att få veta det snart. Dels vill ju barnomsorgen veta när och gärna också hur mina barn ska vara där i sommar...

Kram!

Inga kommentarer: