fredag 28 maj 2010

Nu känner jag mig nöjd

Var ju inte riktigt nöjd med hårfärgen då jag tyckte den blev lite väl mycket åt det orangea hållet, så idag köpte jag ny färg och bad Magnus att hjälpa mig. Resultatet blev riktigt bra och jag är nöjd! Men ser att det skimrar lite åt det röda hållet, men inte så mycket...

Bortse från att jag är trött och osminkad, men det här är i allafall resultatet... Vad tycks?

Igår träffades vi hemma hos Sofia för att göra klart så mycket som möjligt av artikelgranskningen. Det är bara några små justeringar innan det är färdigt att skicka in ;) Skönt!

Det var skoj att få se hur Sofia bor, riktigt fint hade hon. Sen att få sitta och skratta som vi gjorde var inte heller helt fel. Om det nu stämmer att ett gott skratt förlänger livet så har jag förlängt mitt liv ordentligt denna veckan med tanke på hur mycket vi skrattat tillsammans ;)

I morgon är det dax för loppis och vi har ikväll plockat ihop en del som ska säljas. Hoppas vi kan tjäna någon extra krona där, samtidigt som vi blir av med lite skrot ;)

Nu ska här bara mysas framför tv:n.

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser bra ut! :)) Tyvärr så om man har haft färg med rött i så lyser det oftast igenom.
Trevlig helg!
Kram