måndag 3 maj 2010

Gillar den inte...

Känslan jag haft idag alltså...den är inte kul, så det är tur att det är sällan jag känner så här. Kanske är det en "vidareutveckling" av gårdagens känsla, eller så är det nått "eget". Bra känns den då inte, så mycket är då säkert.

Känner mig på nått sätt "felplacerad"...som om jag inte hör hemma där jag är. Lite vilsen och rädd. Vill inte att alla ska stirra på MIG...känner mig fruktansvärt obekväm. Är det någon typ av ångest eller vad fan är detta? När jag var på Coop Bygg efter skolan såg jag en bekant som jag jobbade med förra sommaren och fick typ panik att hon skulle se mig och känna igen mig, så jag skyndade mig in bland några hyllor och försökte att inte bli sedd... :s Samma sak då jag var in på Coop...skyndade mig ut därifrån utan att handla det jag gick in för.

Jag ville bara komma mig hem, där jag känner mig "säker" eller vad man ska säga...

Jaha ja, annars då? Började sista kursen för terminen i dag, och i princip hela kursen kommer att bestå i ett grupparbete. Tur jag hamnade med goa brudar som jag känner mig bekväm med ;) Ska bli spännande att leta artiklar om det ämne vi valt, känns väldigt aktuellt på nått sätt.

På lördag blir jag nog mest troligt ensam med tjejerna då Magnus och Jesper ska åka i väg på egna äventyr. Undra vad vi ska hitta på då...någon som vill hitta på nått med oss tjejer?

Nu ska jag sova, och hoppas att jag slipper den där känslan i morgon...

Kram!

1 kommentar:

Myzan sa...

Kasta nå kött på grillen med oss kanske?! :P