fredag 14 maj 2010

Golv

Nu är snart det nya köksgolvet på plats och det är hur fint som helst! Inte mycket kvar innan köket är helt färdigt nu ;) Såg att lampan jag beställt är skickad och borde alltså komma under nästa vecka...

Idag har vi förutom rivit upp det gamla golvet och börjat med det nya varit en sväng till stan... Jag var en snabbis på KTC och satte en steril kateter på den stackars dockan, och barnen tyckte det var kul att få följa med och se vad det är mamma gör ;) Sen for vi en sväng på biblioteket för jag skulle låna en bok till vårt grupparbete om barn och stress. Mycket bra bok som jag kanske måste ta och läsa mer i :p

Jag känner mig helt slut idag. Har ont i kroppen och hjärnan fungerar segt som sirap :p Har flera gånger sagt knasiga saker och själv tyckt att det varit rätt tills Magnus skrattat och frågat vad jag menar. Men nu i kväll fick jag förklaringen till dagens konstigheter...det är åska i luften. Det har mullrat lite här nyss, och förmodligen känner min kropp av det.

Det är i dag andra dagen för Wilma utan blöja och det har inte varit några olyckor i dag heller :D Hon är SÅÅÅ himla duktig och mamma är stolt ;)

Nu blir det sängen för mig, orkar inte vara vaken längre.

Kram!

Inga kommentarer: