lördag 1 maj 2010

Good morning!

Väcktes klockan 5,35 av Jesper som kom och berättade att Tiger satt och kollade på Smulan, han var lite rädd att han skulle äta upp henne :p Så jag kastade ut Tiger i regnet...men han blev inte ledsen för det.

Vad händer hos Carlssons i dag då? Barnen ska duschas, Jesper och Maja ska på kalas och vi andra ska till Solbacken en sväng och sen fortsätta i köket. Krossa kakel osv. Oj vad jag längtar till allt är klart :p Förhoppningsvis inom en väldigt snar framtid...

Jag måste säga att Smulan är ju så otroligt söt...och så himla mysig. Måste ärligt säga att jag är lite sugen på en till :p Fast då en guldhamster som är lite större. De hade jätte söta på Arken Zoo, som var pandafärgade. Helt plötsligt då blev vårt hus som ett litet zoo känns det som :p Hihi! Men jag gillar verkligen djur...

Kanske är det ett sätt för mig att känna mig mindre ensam? Djuren behöver mig för att få mat och närhet, jag är behövd av de...och de ger mig kärlek tillbaka, villkorslöst! Jag kan vara som jag är och hur jag vill...

Nä, sätta igång med dagens bestyr. Återkommer kanske i kväll.

Kram!

Inga kommentarer: