lördag 8 maj 2010

En lördag med äventyr

I dag har jag varit ensam med tjejerna, Magnus och Jesper har varit på egna äventyr till Luleå.

Började morgonen med att göra tårtor till svärfar som fyller 65 år i morgon, sen åkte vi dit med de och överraskande honom ;) Sen åkte vi vidare till Travet där det var klädbytardag. Hittade lite kläder till alla 3 faktiskt. Maja och Wilma tyckte om att de fick välja om de ville ha det jag hittade eller inte ;) :p. Efter lite surr med Carina och hennes familj så åkte vi vidare in till stan för att köpa nya gympadojjor till brudarna var fötter har växt som ogräs under vintern :p

Efter en sväng på Solbacken åkte vi och köpte en sak jag hittat på Blocket som vi "behöver" ;), sen hem med varorna vi handlat och vidare till familjen Nordlöf för att äta middag och surra. Riktigt trevligt var det och tjejerna hade jätte skoj. Alldeles för länge sedan sist...

Nu är jag toktrött och känner av i kroppen att jag hållt i gång HELA dagen, men det är ändå ok för jag har haft det så trevligt ;)

Sängen nästa! I morgon ska vi och äta tårta hos 65 åringen ;)

Kram!

Inga kommentarer: