torsdag 23 juli 2009

Bara tjejer

Just nu är det bra tjejerna hemma hos familjen Carlsson. Farfar kom och lånade Jesper en stund för att åka och hälsa på farmor på lasarettet. Han tycker ju det är så spännande att följa med dig så farfar tänkte passa på då jag var hemma så han kunde ta bara honom. Det verkar som om farmor får komma hem i morgon...

Sitter och funderar på om jag ska ta tjejerna och åka upp på Solbacken, men samtidigt vill jag inte störa Maja då hon äntligen får sitta vid deras dator där uppe och spela spel. Wilma gick ut för att cykla lite trehjuling...

Borde kanske ta och köra dammsugaren en vända...men usch så tråkigt det är :p Varför kan ingen annan göra det för?

Det är mycket jag tänker på just nu...mycket jag inte vet hur eller vad jag ska göra för att ändra på...

Tungt i huvudet i dag, om det beror på värken eller alla tankarna vet jag inte. Men satan så jobbigt ändå...

Nämen har ni sett, jag lyckas visst bara klaga... Nä ta tag i att snygga till hemmet och ta hand om barnen och sluta klaga för helvete människa!!! Finns de som har det värre...och de ska klaga...inte jag...

Inga kommentarer: