tisdag 21 juli 2009

Regning tisdag

Grått och trist med en massa regn och blåst...det är vädret här i Skelleftehamn i dag. Om några timmar är det dax för jobb, har ett 24 timmars pass, börjar 16 idag och slutar 16 i morgon. Hoppas att det blir en lugn natt, precis som de andra nätterna jag jobbat... Längtar till lönen kommer i augusti...den kommer att gillas ;) Har jobbat en del nätter och helger och det ger ju en del. Ok, för vissa kanske det inte är så mycket...men för mig är det det...är inte van att få så mycket.

Här hemma myser barnen i dag. Jesper och Maja sitter i källaren och tittar på filmen Maja fick på loppisen i söndags, en Barbie film som de tycker är jätte spännande. Wilma har tagit sin kudde och en hög med tuttar och myser i soffan. Tror lilla damen är lite trött, men tro inte att hon vill sova...inte det inte. Hon har blivit så otroligt gosig, vill sitta i knä och mysa...och det säger man inte nej till. Det är ju inte ofta man har fått kramas med henne :p ;) Mammas lilla vilde...

Usch så trött jag är i dag...och har ont. Men jag får vara glad att jag haft några dagar då jag inte haft ont. Bara se till att inte lämna hemmet utan att ha med värktabletter...då ska jag nog överleva till jag kommer hem i morrn eftermidddag.

Ha det bra alla mina läsare så får vi se om jag har något att skriva om i morgon kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här var det också regningt igår, men idag skiner solen :)
Kram