fredag 10 juli 2009

Fint!

Det blev jätte fint i gillestugan efter Magnus målat. Nu fattas bara att sätta upp gardiner och lite småfix och så ett skrivbord till mig sen är det helt klart. Men det blev helt klart en förbättring. Tidigare var det en ganska mörk brun medaljongtapet som såg rent anskrämlig ut...huvva! Nu är är det ljust och fint, rummet blev så mycket större nu.

Nu kommer det bli ett rum där man kan se tv, sova, träna, plugga. Ett väldigt allsidigt rum där jag kommer att trivas!

I helgen blir det jobb... Jobbar från 11 i morgon till 11 på söndag och sen är jag ledig måndag och tisdag. Ganska skönt faktiskt... Vet att i morgon skulle vi gå ut och äta med de som är där, det kommer bli trevligt.

Hoppas vädret snart blir lite roligare. Idag har det regnat och varit sol om vartannat. Det började så klart att regna då jag skulle ut och gå, men jag tog på regnjackan och gick ändå :p Tänkte försöka hinna med en promenad innan jag börjar jobba i morgon. Måste bli bättre på att få mig ut och gå...MÅSTE!!!

Undra om man kanske skulle se om det är nått att se på tv i kväll eller om jag ska sätta mig med mig korsordstidning... Ha det gott!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst e det roligt när man e klar? :D
Jag kör med promenaderna direkt när jag vaknar, annars så blir de inte av.
Kram