lördag 18 juli 2009

Det ordnade sig

Det ordnade sig...tack och lov! Känns skönt att slippa gå och oroa sig över det nått mer...

Nu har jag jobbat klart för den här veckan. Jobbar sen nästa vecka och är sen ledig en hel vecka. Härligt! Hoppas att vädret blir bra så man kan vara ute och bättra på solbrännan...den börjar ju för tusan blekna nu :p Sen måste jag baka den veckan också för vi har ett födelsedagsbarn på lördagen...lillkillen...eller hmmm storkillen blir 6 år.

Åh vad det är mycket jag vill...får nästan lite beslutsångest...om jag ska eller inte. Men känner jag mig själv så kommer jag nog att göra allt... Jag vill juh så gärna ha. Men en stor jävla materialist är ju vad jag är enligt vissa, tänker bara på att köpa, köpa, köpa...så då blir jag osäker om jag ska. Men hur ofta har jag råd att göra/köpa det jag vill? FAN!!! Måste stänga ner och sluta ta åt mig av vad andra säger!!! Det är MITT liv och jag gör som JAG vill!!!

Det är sååå mycket som stämmer, nästan så det är lite läskigt. Att nån som vet så lite om allt kan berätta så mycket som är så sant! Komma åt min innersta känslor...

Kvällen består av nattning av en blivande 6 åring, filmtittande och godisätande tillsammans med min stora kärlek!

1 kommentar:

Johanna sa...

Köp vad du vill =)
Bry dig inte om vad andra säger!
Dina pengar ditt liv =)

Clara hälsar till Wilma.
*kram*
ps. Kaninen som Clara fick som Tack, gillar även Bilbo, så ett öra har kanin tappat =)
Så nu går Clara omkring och säger Aj aj....