torsdag 9 juli 2009

Utrensningen fortsätter...

Oj vad vi röjde i källaren i går! Så idag åkte vi i väg med 3 säckar, 4 papperpåsar, 2 kartonger och en vad man nu ska kalla det...tv möbel med skåp typ till Myrorna. Så nu har man gjort en god gärning samtidigt som man fick lite mindre "skrot" i källaren...

Vi har även köpt färg och börjat måla i gillestugan. Jag har sytt nya gardiner och ska även sy kuddöverdrag i samma tyg. Det kommer att bli superfint. Längtar till det är klart. Har hittat ett skrivbord på IKEA som jag ska ha, enkelt och stilrent är det. Så det blir till att göra en beställning snart ;)

Satt och räknade ut hur mycket jag på ett ungefär kommer att få i lön i augusti, och det kommer att kännas rätt bra om jag säger så. Särskilt med tanke på att drygt en vecka efter skolan börjat om får jag första utbetalningen från csn också ;) Därför känner jag att jag gott kan unna mig att beställa det jag vill ha från IKEA.

Usch vilket skitväder det är. Det blåser och nu har det även börjat regna...det bara vräker ner!!! BLÄ!!! Vill ha mer sol och värme...NU!!!!

Nä om jag kanske skulle fortsätta slåss med symaskinen så det kan bli snyggt där nere ;)

Inga kommentarer: