söndag 12 juli 2009

Bläää

Just nu känns allt bara BLÄ!!! Har nu en period inte haft ont just nått...men i dag... *suck* Jaja, hoppas att det inte vara så länge denna gång. Sen har jag ända sen vi på hemvägen stannade och åt pizza haft typ gallkänningar och ont i magen varje dag. Så en sak är då säker, inte kommer jag att äta pizza från pizzeria igen inte...

I övrigt så känns allt just nu bara pissigt! Har väl trillar ner i en svacka skulle jag tro. Inget är bra... Men har jag rätten att klaga då? Förmodligen inte!

Jobbhelgen är nu i allafall avklarad och det gick jätte bra. Vi hade det riktigt skoj i går då vi var ut och åt. Var på Dallas, ett riktigt mysigt ställe som jag bara besökt då jag jobbat. Men kommer helt klart att gå dit med hela familjen och äta...kanske man skulle ta det helgen Jesper fyller år.

Nu är jag ledig måndag och tisdag, härligt! Sen jobbar jag bara en kortis på onsdag och sen ska jag i väg en snabbis till Piteå. DET ska bli spännande!!! Längtar samtidigt som det känns lite läskigt :p Måste även se till att hinna förbi DollarStore...skulle eventuellt vilja ha nån tavla därifrån till gillestugan...

Nä nu ska vi titta på film och sen blir det sängen...är toktrött trots att jag faktiskt har lyckas få till en powernap här i kväll :p

1 kommentar:

bc.svensk Online sa...

Men hallå där bruden...Du har ju lika mycket rätt som alla andra att klaga ,eller hur...??
Alla kan vi & har vi ont på olika sätt & på olika tider...& jag kan säga att galla är inte att leka med,min sprack,blev akut opad i Pite,då John var nyfödd,15 år sen alltså...Skulle vart några små titthål,på ett par cm ...Men,nu har jag ett ärr på magen som istället är 20 cm,så KRÄV hjälp innan de gått för långt...kram Carro