tisdag 14 juli 2009

I morgon

Äntligen är den långa väntan snart över. I morgon är den dagen som jag faktiskt längtat efter ända sen i januari. Jag ska till Piteå och förhoppningsvis få uppleva nått väldigt specielt... Vet att det var en speciell och häftig upplevelse för Evelina och jag hoppas att det blir det samma för mig.

Men först blir den en dags jobb innan vi drar i väg...

I dag var vi en snabbis på stan för att Magnus ÄNTLIGEN, ja jag måste säga äntligen, bestämt sig för att köpa en ny telefon. Nu kommer man att kunna höra vad han säger då man pratar med honom och kan kommer att höra en också... Det bidde en sån där som han läääänge gått och suktat efter ;) Själv hittade jag ÄNTLIGEN ett par jeans som satt bra och till ett vettigt pris! JIPPIE!!! Tur att jag fortfarande har kvar mina skattepengar, så det är bara att spendera :p ;) Hoppas att jag ska hinna en snabbis i några affärer i Piteå i morrn också...har några som jag måste besöka...

Föresten...när jag ändå hade "spenderarbyxorna" på så passade jag på att hitta studentlitteratur på Blocket som jag kommer att behöva på vår 1:a kurs som jag köpt ;) hihi Bättre att vara ute i tid och inte ha panik då alla andra också ska ha böcker ;) :P

Nu ska jag stilla hungern som råder i min lilla mage och sen blir det sängen...eller ja...vi får se ;)

Inga kommentarer: