söndag 19 juli 2009

Ledig söndag

Härligt med lite ledighet. I dag är det Magnus sista dag på semestern...så det är åter till verkligheten igen i morgon för honom.

Vi for upp på Solbacken i morse för att jag ville kolla på en väska till min bärbara dator på OnOff. De hade den och jag gillade den. Hade hittat den på en sida på nätet och beställde den...men den var så klart slut :( Så jag får nog fara dit igen och köpa den om jag ska ha den... ;)

Sen fortsatte vi dagen med att strosa runt på loppisen på Folkparken. Fyndade lite grann faktiskt. Hittade en vinteroverall till Wilma för 30:-, Maja fick en matta till sitt rum med disneys prinsessor och sen fick Jesper och Maja varsin film. Gillar att vara på loppis...alltdid hittar man nått fynd. Skulle nästan själv ha stått där och sålt lite...men jag vet inte om jag hinner göra det nått i sommar :p Har en del jag gärna vill bli av med.

Här hemma har jag varit effektiviteten själv i dag. Tvättat, vikt tvätt, lagt i skåp, städat och nattat barn ;) Så nu förtjänar jag en stund i soffan. Här har jag tänkt sitta och sukta efter de saker jag sååå gärna vill ha... :p Vi får se om och i så fall när det blir att införskaffa det... Ska förbi en affär i stan i morrn och kolla om samma erbjudande går att få där som det är om jag beställer online... ;) :p Vill, vill, vill!!!

Tänk att det som skrevs till mig satte sig så jävla djupt...att jag sitter och blir ledsen för allt jag vill är "fel" enligt den personen. Fan så arg jag blir!!! Om jag bara kunde skita i det så skulle jag det...men jag kan inte...

MÅSTE försöka tränga bort det där... MÅSTE!!!

Inga kommentarer: